pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

kuram lai uzdāvinu vasaru '11 ?

Ir atkal pienācis tas brīdis,kad satiekas mana iedvesma un brīvais laiks. Tad, pie labvēlīgas apstākļu sakritības, es apkopoju visu,kas man iekšā,lai izgāztu to tieši te. Atceroties pagātnes notikumus un atgadījumus tā vien liekas,ka agrāk viss bijis daudz vieglāk un skaistāk.Tiešām viss.. Tagad arvien biežāk nonāku pie atziņām par kurām iepriekš pat nenojautu vai nekad nebiju pieļāvusi iespēju,ka kas tāds skars arī mani. Vistrakākais visā ir tas,ka vainīga esmu vienīgi es un man pat nav ko vainot. Lai cik tas skanētu tizli,stulbi un sekli vienmēr ir labi,ja ir kāds uz kuru novelt vainu..

Neviens cilvēks nekad nav bijis tik daudz reižu citu cilvēku piekrāpts,cik reizes piekrāpis pats sevi /Grevils/

Gads ir pagājis un es esmu pazaudejusi 3/4 no sevis, kuras ir jāatgūst līdz vasarai.Es vienkārši esmu pilnīgi nolaidusi savu līmeni absolūti visā.Pilnīgi. Ir pazaudēts dzīvesveids,domāšana,neatlaidība,vainas apziņa,mērķtiecība..bļin,pilnigi viss.Mirkļa baudas aizēno visus lielos plānus un dzīves vēlēšanās.Pati sevi vairs nesaprotu.Nenovērtēju nevienu novertēšanas vērto cilvēku sev blakus un esmu iestrēgusi cerību pilnajā pagatnē no kuras tomēr laikam ir jātiek vaļā. Dažreiz liekas,ka visiem pārejiem visa tā dzīve kaut kā vieglāk sokas un lietas notiek, es vienīgā maļos un kuļos pa vienu purvu no kura netieku laukā. Man var palīdzēt tikai radikālas pārmaiņas un esmu gatava tām. Bet garantija,ka mans entuaziasms un pārliecība nenoplaks pie pirmajām grūtībām, ir maza.Viss ir vienkārši sūdā!

2 komentāri:

  1. ko lai saka.. tici man, visu var pārdzīvot, ar visu var samierināties un viss ar laiku kļūst.. ne tik nozīmīgs. tici man, pēc gada tu uz to atskatīsies un domāsi- ko? tā biju es?
    tici un viss būs labi! nopietni :)

    AtbildētDzēst